Vastgoedmanagement Assistent
Hoogvliet Beheer is op zoek naar een Vastgoedmanagement Assistent. Een veelzijdige rol waarin je als spin in het web functioneert binnen ons officemanagement team. In jouw rol als Vastgoedmanagement Assistent werk je samen met onze asset manager aan het best mogelijke vastgoedmanagement. Samen we zijn we verantwoordelijk voor het maximaliseren en optimaliseren van de waarde van onze vastgoedportefeuille. Dit doen wij door proactief commercieel, technisch en financieel management.
28 – 36 uur
Vastgoedmanagement
2600 – 2900,-
Wat ga je doen?
Als vastgoedmanagement assistent verleen je administratieve en commerciële support binnen ons team. Je bent onderdeel van het officemanagement team en werkt nauw samen met onze assetmanager.
Onderdelen van jouw werkzaamheden zijn:
- het onderhouden van een goede relatie met huurders, makelaars en overige partijen;
- het invoeren van essentiële informatie vanuit de huurcontracten in de systemen en deze up to date houden;
- het opstellen van concept huurovereenkomsten, allonges en opleverrapportages en bijbehorende communicatie met alle betrokken partijen;
- beantwoorden van vragen met betrekking tot huurcontracten;
- ondersteuning op administratief gebied;
- je maakt onderdeel uit van ons office management team; samen verzorgen jullie de administratie van onze vastgoedportefeuille
- je onderhoudt contact met onze huurders over lopende onderhoudswerkzaamheden en stuurt onze onderhoudspartijen aan.
Waar zijn wij naar op zoek:
Jij bent iemand die altijd klaar staat voor onze huurders, ondernemers en bewoners, maar vooral voor elkaar. Je kunt goed samenwerken met verschillende disciplines en hebt een brede focus. Je bent vriendelijk, leergierig en communicatief sterk. Verder werk je gestructureerd en heb je oog voor detail, ben je resultaatgericht en je beschikt over een gezonde dosis zelfspot!
Jij bent iemand met:
- een afgeronde opleiding in een vastgoed-, technische, commerciële of facilitaire richting; aangevuld met 2-5 jaar relevante werkervaring
- technisch inzicht maar vooral interesse in techniek en vastgoed. De ervaring en kennis willen wij je graag bijbrengen.
- goed ontwikkelde communicatieve skills, lastige gesprekken ga jij niet uit de weg. Jij gaat voor duidelijkheid zonder daarbij de relatie uit het oog te verliezen.
- goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- een beschikbaarheid tussen de 28-36 uur per week
Jij scoort bonuspunten als je:
- in de buurt woont
- kennis en ervaring hebt met (commercieel) vastgoed
- kennis en ervaring hebt opgedaan met boekhoudprogramma’s
Met wie ga je werken?
Ons toegewijde team is de drijvende kracht achter onze visie. Met een combinatie van expertise, creativiteit en vastberadenheid werken we samen aan het realiseren van duurzame en aantrekkelijke projecten. We geloven in teamwork en het delen van ideeën, en we luisteren graag naar de wensen en behoeften van onze stakeholders. Samen vormen we een hecht team dat streeft naar een betere toekomst. We bieden je een dynamische, informele werksfeer waarin er hard gewerkt wordt, maar ook veel gelachen. Successen vieren we samen en de werkweek sluiten we regelmatig af met een gezellige borrel.
Wat we jou bieden:
- Een afwisselende baan voor 28-36 uur per week
- Ruimte voor eigen initiatieven, veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
- Een salaris tussen de € 2.600 en € 2.900 op basis van een 40-urige werkweek
- 30 vakantiedagen op jaarbasis en 8% vakantiegeld;
- Veel ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Gezellige borrels, bedrijfs- en teamuitjes.
- Wekelijkse bootcamp met onze personal trainer
- Een jaarlijkse studie/inspiratiereis
Wie wij zijn
Hoogvliet Beheer is een zelfstandige entiteit binnen de Hoogvlietgroep met eigen doelstellingen. Wij hebben onze thuisbasis in de iconische voormalige watertoren te Hazerswoude-Rijndijk. Onze kantooromgeving belichaamt onze identiteit: innovatief, vol lef en met een scherp oog voor detail. Boven aan onze agenda staat het optimaliseren van de positie van ons zusterbedrijf: Hoogvliet Supermarkten.
Dit realiseren we door middel van het verwerven van nieuwe locaties en het ontwikkelen van vastgoedprojecten. Onze portefeuille omvat een divers scala aan vastgoed, waaronder supermarkten, winkels, woningen, kantoren en parkeergarages.
Als gevolg van de groei van Hoogvliet Supermarkten en onze eigen vastgoedontwikkelingen breidt onze vastgoedportefeuille uit.
Enthousiast geworden en wil jij onderdeel worden van ons team?
Leuk om van je te horen! We komen graag met je in gesprek. Stuur een mail met je CV en motivatie naar Geert Jonker: jonker@hoogvlietbeheer.nl
Heb je vragen? Stel ze gerust via info@hoogvlietbeheer.nl of bel naar 071 – 342 1020
Sollicitaties kunnen worden ingediend tot en met 16 augustus 2024.